Logo
Afbeelding

La Place weg bij Jumbo? Dan verdwijnt de visuele identiteit

Door: Gé Lommen · leestijd 3 minuten Opinie

Jumbo verder zonder La Place? Dat is een optie, een ‘strategische optie’, zo werd het vorige week door ceo Ton van Veen van Jumbo Food Groep verwoord. En zoals we vorige week al meldden: het gebruik van die term is door de jaren heen vaak het voorportaal geweest van een verkoop van een bedrijfsonderdeel. Van Veen liet meteen ook weten dat de omzetbijdrage van La Place weinig voorstelt, de jaaromzet van La Place heeft Jumbo met de supermarkten alleen ‘al op 5 januari binnen’.

Nieuws

Personality's

Opinie

Productnieuws

Branche & Cijfers

Abonneren op FoodPersonality

  • Weet wat er speelt! Ontvang een jaar lang FoodPersonality!
  • Maak nu voordelig kennis met Foodpersonality door eerst 4 nummers te ontvangen.
  • Vacatures

    Nieuwsbrief