
UW-S introduceert OctoCast voor gepersonaliseerde winkelbeleving
Leestijd: 2 minuten In iedere winkel zoekt de consument naar relevante, inspirerende, eerlijke en makkelijk beschikbare informatie. Maar ook naar een…
Leestijd: 2 minuten In iedere winkel zoekt de consument naar relevante, inspirerende, eerlijke en makkelijk beschikbare informatie. Maar ook naar een…
Leestijd: 2 minuten WIE IS FOOD2SMILE? We zijn een snel groeiend bedrijf met een maatschappelijke missie. Met ons suikervrij snoep en…
Leestijd: 3 minuten We zitten allemaal in hetzelfde ‘coronaschuitje’. We varen richting een zware economische recessie. Iedereen vraagt zich af of…
Leestijd: 3 minuten Een goede categorievisie zorgt ervoor dat de gehele categorie groeit. Daarmee wordt het schap als geheel en de…
Leestijd: 2 minuten Passie voor food en een sterk klantgerichte manier van werken zijn hét geheim achter het succes en de…
Leestijd: < 1 minuut FoodPersonality.WORK is de titel van nieuw vakblad van en voor (toe)leveranciers van de foodretail. De uitgave richt zich…
Leestijd: 3 minuten Het kan snel gaan. Waar je tot voor kort op een verjaardag moest uitleggen wat je precies doet…
Leestijd: 3 minuten ‘Je kent het wel. Na een lange en hectische dag om 20.30 uur op de bank met een…
Leestijd: 3 minuten Salesdirecteuren binnen de foodbranche die meer rendement uit hun salesteam willen halen, moeten vooral even doorlezen. Retailmade biedt…
Leestijd: 3 minuten Trade marketing wordt door bedrijven verschillend ingevuld. Het vakgebied maakt bij leveranciers vaak een ontwikkeling door. In welke…