Logo
Jumbo Foodmarkt in Leidsche Rijn, met de keuken van La Place en gerechten en producten uit die keuken. Jumbo moet weer de vrijbuiter worden die het ooit was, aldus retailadviseur Paul Moers. "Jumbo Foodmarkt was een duidelijk voorbeeld van zo'n 'vrijbuiterelement', net als 'vierde in de rij, alle boodschappen gratis mee'." (Foto: FoodPersonality)
Jumbo Foodmarkt in Leidsche Rijn, met de keuken van La Place en gerechten en producten uit die keuken. Jumbo moet weer de vrijbuiter worden die het ooit was, aldus retailadviseur Paul Moers. "Jumbo Foodmarkt was een duidelijk voorbeeld van zo'n 'vrijbuiterelement', net als 'vierde in de rij, alle boodschappen gratis mee'." (Foto: FoodPersonality)

‘Jumbo gaat weer die vrijbuiter worden, weg met de flauwekul’

Door: Marieke Venbrux · leestijd 11 minuten Nieuws

Langzaam wordt er meer duidelijk over de nieuwe richting die Jumbo is ingeslagen. Nieuwe schappen, nieuwe signing, nieuwe tv-campagne, nieuwe pay-off, nieuw huismerk en nieuwe inkooppartners. Wat vinden ‘wij uit de sector’ daarvan? Een rondje langs de velden.


Nieuws

Personality's

Opinie

Productnieuws

Branche & Cijfers

Abonneren op FoodPersonality

  • Weet wat er speelt! Ontvang een jaar lang FoodPersonality!
  • Maak nu voordelig kennis met Foodpersonality door eerst 4 nummers te ontvangen.
  • Vacatures

    Nieuwsbrief