Afbeelding

Albert Heijn heeft de smaak te pakken; nieuwe mediacampagne en spaaractie

Door: Dave van Loon Nieuws

Behalve Lidl trapt ook Albert Heijn een nieuwe mediacampagne af. Met ‘Krijg ook de smaak te pakken.’ inspireert Albert Heijn klanten een stapje duurzamer te leven, onder andere om wat vaker plantaardig te eten. Albert Heijn stimuleert dit door het kiezen voor lekkere en voordelige plantaardige producten, voor ieder moment van de dag, makkelijker te maken. Centraal staat AH Terra, de plantaardige productlijn die AH onlangs nog verder uitbreidde.

Johan van der Zanden, directeur Marketing & Communicatie bij Albert Heijn: “Met een uitnodigende campagne en natuurlijk een hele leuke commercial hopen we dat heel Nederland de smaak te pakken krijgt en zin krijgt om zelf ook een stapje duurzamer te leven. In de commercial laten we zien dat, dat heel aanstekelijk werkt. Na Tommie krijgen ook zijn klasgenoten de smaak te pakken en dragen ze een steentje bij aan een duurzamere samenleving.”


Naast de uitbreiding van het plantaardig assortiment is minder voedsel verspillen ook beter voor het klimaat. Vanaf volgende week start Albert Heijn daarom met een nieuwe spaarcampagne van superslimme vershoudbakjes met een handige datumaanduiding, voorraadbussen, praktische koelkast organizers en een blender. Daarmee zegt Albert Heijn supermarktklanten te helpen verspilling tegen te gaan.

Nieuws

Personality's

Opinie

Productnieuws

Branche & Cijfers

Vacatures

Abonneren op FoodPersonality

  • Weet wat er speelt! Ontvang een jaar lang FoodPersonality!
  • Maak nu voordelig kennis met Foodpersonality door eerst 4 nummers te ontvangen.