V.l.n.r. Joris Malipaard, Ruben Minnee, Edwin de Maa en Jeffrey Jansen in de vernieuwde Hoogvliet  in Zoetermeer.
V.l.n.r. Joris Malipaard, Ruben Minnee, Edwin de Maa en Jeffrey Jansen in de vernieuwde Hoogvliet in Zoetermeer. Guido Benschop

Hoogvliet vernieuwt formule

Door: Gé Lommen Nieuws

Vanochtend heeft Hoogvliet het filiaal in de wijk Oosterheem in Zoetermeer heropend. Hoogvliet spreekt in bijbehorende aankondiging van enkele veranderingen in de formule, om de ‘merkpositionering te versterken’.

In de aankondiging van twee weken geleden wees Hoogvliet al op deze veranderingen:
• de agf-afdeling heeft ‘meer marktgevoel’
• de broodafdeling is een shop-in-shop-bakkerij ‘met eigen branding’
• de actiecommunicatie is scherper neergezet
• de communicatie van lage prijzen is veranderd
• en Hoogvliet noemt verder een ‘versterking van de servicebelofte’.
En dat zou dan ‘een greep uit de aanpassingen’ zijn.

Op de foto tijdens het uur van de opening v.l.n.r. Joris Malipaard (projectmanager formule), Ruben Minnee (manager marketing & formule), Edwin de Maa (algemeen directeur) en Jeffrey Jansen (commercieel directeur). (fotobron: FoodPersonality).

Nieuws

Personality's

Opinie

Productnieuws

Branche & Cijfers

Vacatures

Abonneren op FoodPersonality

  • Weet wat er speelt! Ontvang een jaar lang FoodPersonality!
  • Maak nu voordelig kennis met Foodpersonality door eerst 4 nummers te ontvangen.