Afbeelding

Albert Heijn lanceert de AH Voordeelshop

Door: Gé Lommen Nieuws

Albert Heijn heeft vanaf komende week (week 18) de site AH Voordeelshop.nl. Dat is een bundeling aan aanbiedingen, zoals tickets voor uitjes, non-foodartikelen etc. Veelal zijn de aanbiedingen geënt op de seizoenen.

AH Voordeelshop is deels nieuw, deels niet. Volgens Albert Heijn is het aanbod flink uitgebreid, maar het omvat ook wat Albert Heijn altijd al in de aanbieding had, van fleecedekens tot barbecues tot ‘dagje Efteling’ tot bijzonder bestek of servies.

Albert Heijn meldt in een persbericht ook dat het om ‘topmerken’ gaat, zoals KitchenAid, Philips, Gardena, Leifheit en Hartman. ‘Ook tickets voor leuke uitjes zijn er te vinden, zoals een lekkere lunch bij Loetje, een bezoek aan Diergaarde Blijdorp of een nachtje weg’, aldus AH.

Constantijn Ninck Blok, directeur merchandising en formats van AH, meldt: “We zien dat klanten onze aanbiedingen op non-food, restaurants, uitjes en tickets altijd erg waarderen en daarom bieden we vanaf komende week in de AH Voordeelshop hele goede deals. Nu zie in één oogopslag alle geweldige dingen die we voor onze klanten in petto hebben.”

De Voordeelshop biedt meer aanbiedingen dan de klant in de AH-supermarkten zelf kan vinden, hetgeen begrijpelijk is, omdat een site oneindig veel kan aanbieden, terwijl een winkelruimte altijd een beperking vormt. Verder kunnen klanten ook hun opgespaarde Airmiles gebruiken bij aankopen of bestellingen.

Nieuws

Personality's

Opinie

Productnieuws

Branche & Cijfers

Vacatures

Abonneren op FoodPersonality

  • Weet wat er speelt! Ontvang een jaar lang FoodPersonality!
  • Maak nu voordelig kennis met Foodpersonality door eerst 4 nummers te ontvangen.