Afbeelding

Brandwise neemt Trade Promotion Retail over

Door: Dave van Loon Nieuws

Fieldmarketingbureau Trade Promotion Retail (TPR) komt per april in handen van Brandwise Group. Dat zijn de twee betrokken partijen overeengekomen. Brandwise is voornemens TPR verder te ontwikkelen. Met name de persoonlijke benadering van supermarktondernemers door TPR wordt gezien als een sterk punt.

Brandwise Group, een bureau dat fieldpromoties, sampling, instore demonstraties, hospitality en sales & merchandising verricht, neemt per april Trade Promotion Retail (TPR) over. Brandwise werkt voor toonaangevende bedrijven zoals Nestlé, Procter & Gamble, Jumbo en Hoogvliet en ziet in TPR de mogelijkheid om haar marktpositie te versterken.

TPR is al 24 jaar een vaste waarde binnen de wereld van fieldmarketing in Nederland en verzorgt veel instore activaties. Tot de klantenkring behoren onder meer Bonduelle, PepsiCo en KraftHeinz. Aan de retailzijde werkt het intensief samen met onder meer Plus en Boon’s Markt.

Onder de paraplu van Brandwise Group gaat de ontwikkeling van TPR een verder vervolg krijgen, zo is het voornemen. De persoonlijke benadering van ondernemers door TPR, gecombineerd met de innovatie en slagkracht van Brandwise Group, zal een stevig fundament leggen voor de toekomst, stelt Brandwise, dat onder leiding staat van Bart-Jeroen Pots en Maurits Beke, die eerder bij onder meer Jumbo werkte.

Nieuws

Personality's

Opinie

Productnieuws

Branche & Cijfers

Vacatures

Abonneren op FoodPersonality

  • Weet wat er speelt! Ontvang een jaar lang FoodPersonality!
  • Maak nu voordelig kennis met Foodpersonality door eerst 4 nummers te ontvangen.