Logo
Dick ten Voorde, hier discussiërend met congresdeelnemers, op een ander moment tijdens het Captain of the Category-congres.
Dick ten Voorde, hier discussiërend met congresdeelnemers, op een ander moment tijdens het Captain of the Category-congres. Ron Offermans

Jaargesprekken: ‘Probeer geen boodschapper te zijn, maar een regisseur’

Door: Dave van Loon · leestijd 1 minuut Nieuws

Een breakout-sessie over jaargesprekken op het Captain of the Category-congres in de RAI vorige maand. Daar zal wel de nodige belangstelling voor zijn. En dat was ook zo. Dick ten Voorde, een van de partners in DNA Sales Partners (de andere is Art Frickus), had een simpele boodschap als het gaat om jaargesprekken: neem zelf het heft in handen.

Nieuws

Personality's

Opinie

Productnieuws

Branche & Cijfers

Abonneren op FoodPersonality

  • Weet wat er speelt! Ontvang een jaar lang FoodPersonality!
  • Maak nu voordelig kennis met Foodpersonality door eerst 4 nummers te ontvangen.
  • Vacatures

    Nieuwsbrief