Logo
Zelfscan opofferen leidde volgens Van Haren niet tot een nieuw probleem. Ofwel: Vomar kon voldoende medewerkers aantrekken om de nieuwe lijnkassa's te bemannen, mede dankzij de overname van 23 Deen-filialen, waardoor het kon putten uit een groot aantal 'ex-Deen-medewerkers'.
Zelfscan opofferen leidde volgens Van Haren niet tot een nieuw probleem. Ofwel: Vomar kon voldoende medewerkers aantrekken om de nieuwe lijnkassa's te bemannen, mede dankzij de overname van 23 Deen-filialen, waardoor het kon putten uit een groot aantal 'ex-Deen-medewerkers'. Centric

Aart van Haren over zelfscan bij Vomar: 97 filialen - en in één daarvan staat één zelfscankassa

Door: Gé Lommen · leestijd 5 minuten Nieuws

Vomar heeft zich bij monde van ceo Aart van Haren herhaaldelijk kritisch uitgelaten over de opkomst van zelfscan. Vomar zag het na verloop van tijd niet zo zitten. We vroegen Van Haren om nog eens terug te kijken op ‘hoe dat bij Vomar gegaan is’ en uit te leggen wat de situatie nu is.

Nieuws

Personality's

Opinie

Productnieuws

Branche & Cijfers

Abonneren op FoodPersonality

  • Weet wat er speelt! Ontvang een jaar lang FoodPersonality!
  • Maak nu voordelig kennis met Foodpersonality door eerst 4 nummers te ontvangen.
  • Vacatures

    Nieuwsbrief