Afbeelding

Jasper Aansorgh verlaat Hero

Door: Dave van Loon Personality's

Jasper Aansorgh, country manager van Hero Benelux, verlaat het bedrijf eind februari na een dienstverband van 14 jaar. Naar een opvolger wordt gezocht, maar Jim Frandsen, general manager Noord-Europa bij Hero, neemt de taken van Aansorgh over, mocht er niet tijdig een nieuwe country manager gevonden worden.

Aansorgh begon 14 jaar geleden als group account manager bij Hero en was daarbij verantwoordelijk voor zowel Albert Heijn als Superunie. Niet lang daarna werd hij benoemd tot sales en trade marketingmanger en later director Sales & Trade Marketing. Zes jaar geleden volgde hij Jop Peek als country manager op.

Onder leiding van Aansorgh maakte Hero een behoorlijke transformatie door. Zo werd in 2019 afscheid genomen van de gekoelde sappen. Die werden verkocht aan Riedel. Hero richtte zich vanaf die tijd meer op gezonde snacks (Hero B’tween), baby- en kidsnacks (Organix) en merkicoon Hero Cassis werd met innovaties en mediacampagnes grondig afgestoft.

Aansorgh vertrekt op eigen initiatief. Hij gaat aan de slag bij een bedrijf dat private labels maakt. Om welk bedrijf het gaat kan op dit moment nog niet bekend gemaakt worden. Naar een opvolger wordt gezocht, maar Jim Frandsen, general manager Noord-Europa bij Hero, neemt de taken van Aansorgh over, mocht er niet tijdig een nieuwe country manager gevonden worden.

Nieuws

Personality's

Opinie

Productnieuws

Branche & Cijfers

Vacatures

Abonneren op FoodPersonality

  • Weet wat er speelt! Ontvang een jaar lang FoodPersonality!
  • Maak nu voordelig kennis met Foodpersonality door eerst 4 nummers te ontvangen.