Logo
Foto: Guido Benschop
Foto: Guido Benschop

Ilse Bastmeijer: ‘Nettorama-dochter’ en impactinvesteerder

Door: Marieke Venbrux · leestijd 9 minuten Personality's

Ze groeide op in een supermarktfamilie en begon haar loopbaan bij Superunie. Inmiddels investeert ze al zeven jaar met het Goeie Grutten Impactfonds Nettorama-geld in ‘duurzame start-ups’. Denk aan Kitchen Republic, World of Nix, of merken als Lazy Vegan en Johnny Cashew, die wél bij Albert Heijn, Jumbo, Plus etc. in het schap liggen, maar niet bij Nettorama. Maar: ‘dat geeft niet’.

Nieuws

Personality's

Opinie

Productnieuws

Branche & Cijfers

Abonneren op FoodPersonality

  • Weet wat er speelt! Ontvang een jaar lang FoodPersonality!
  • Maak nu voordelig kennis met Foodpersonality door eerst 4 nummers te ontvangen.
  • Vacatures

    Nieuwsbrief