AGF Monitor: week 23
AGF Monitor: week 23 Shelflife

AGF Monitor: week 23

Algemeen

We tellen maar weinig promoties in deze week (althans, in het lijstje met 25 hardlopers). Alleen Albert Heijn heeft een promotie met pitloze, witte druiven; twee bakjes voor €3,-. De afwezigheid van promoties heeft meteen ook effect op het prijsniveau, wat ten opzichte van week 22 aanzienlijk stijgt. Wat vooral opvalt is dat de prijsafstand tussen Lidl en Jumbo toeneemt.

Disclaimer: Deze informatie wordt wekelijks met de grootste zorg samengesteld. Toch kan het voorkomen dat er afwijkende prijzen en/of promoties worden waargenomen. PricingExperts en FoodPersonality aanvaarden hiervoor geen verantwoordelijkheid.

Over Pricing Experts
PricingExperts uit Amersfoort is een gerenommeerd bureau dat sinds 2007 o.a. prijsmetingen verzorgt voor grote retailers en fabrikanten. Zo worden onder meer tweemaal per week meer dan 200 AGF-artikelen gemeten bij de grootste retailers inclusief Picnic, met (waar relevant) gewicht, land van herkomst en geldende promoties. Belangstellenden kunnen op flexibele basis hun eigen gewenste producten hieruit gerapporteerd krijgen van elke gewenste retailer.

Nieuws

Personality's

Opinie

Productnieuws

Branche & Cijfers

Vacatures

Abonneren op FoodPersonality

  • Weet wat er speelt! Ontvang een jaar lang FoodPersonality!
  • Maak nu voordelig kennis met Foodpersonality door eerst 4 nummers te ontvangen.