AGF Monitor: week 29
AGF Monitor: week 29 Shelflife

AGF Monitor: week 29

Algemeen
Jumbo beweegt de afgelopen week duidelijk weg van Lidl. Het prijsniveau van Jumbo komt inmiddels zelfs in de buurt bij dat van Albert Heijn en Plus. Albert Heijn is voor de tweede week op rij het duurst met de 25 hardlopers in AGF.
Plus heeft voor het eerst sinds de start van deze rubriek promoties in de 25 AGF-hardlopers, en wel in bloemkool en in Galia-meloenen (maar ook bij Lidl en Albert Heijn zijn de meloenen in de aanbieding). Jumbo heeft deze week geen promoties in de 25 AGF-hardlopers, wat mede het hogere prijsniveau verklaart. Opvallend is dat Elstar-appelen bij alle vier de formules deze week uit het assortiment zijn.
Disclaimer: Deze informatie wordt wekelijks met de grootste zorg samengesteld. Toch kan het voorkomen dat er afwijkende prijzen en/of promoties worden waargenomen. PricingExperts en FoodPersonality aanvaarden hiervoor geen verantwoordelijkheid.
Over Pricing Experts
PricingExperts uit Amersfoort is een gerenommeerd bureau dat sinds 2007 o.a. prijsmetingen verzorgt voor grote retailers en fabrikanten. Zo worden onder meer tweemaal per week meer dan 200 AGF-artikelen gemeten bij de grootste retailers inclusief Picnic, met (waar relevant) gewicht, land van herkomst en geldende promoties. Belangstellenden kunnen op flexibele basis hun eigen gewenste producten hieruit gerapporteerd krijgen van elke gewenste retailer.
AGF Monitor: week 29

Nieuws

Personality's

Opinie

Productnieuws

Branche & Cijfers

Vacatures

Abonneren op FoodPersonality

  • Weet wat er speelt! Ontvang een jaar lang FoodPersonality!
  • Maak nu voordelig kennis met Foodpersonality door eerst 4 nummers te ontvangen.