AGF Monitor week 34
AlgemeenIn grote delen van het land zijn de vakanties voorbij en de scholen weer begonnen. De promotie-activiteit in AGF neemt daardoor weer merkbaar toe. Twee formules - Albert Heijn en Jumbo - maken een duidelijke neerwaartse prijsbeweging, terwijl Lidl gek genoeg juist in prijs stijgt. De prijsafstand tussen de goedkoopste en duurste formule is daardoor niet groter geworden, maar bedraagt deze week 22%.
We tellen deze week 12 promoties, waarvan Albert Heijn de helft van dat aantal voor zijn rekening neemt. Plus heeft deze week opnieuw geen promoties in de 25 AGF-hardlopers. Met een tweetal scherpe promoties weet Jumbo op een paar cent na weer op het prijsniveau van Lidl te komen. Ondanks vier promoties is Lidl deze week 90 cent duurder dan vorige week met de 25 hardlopers in AGF.
Disclaimer: Deze informatie wordt wekelijks met de grootste zorg samengesteld. Toch kan het voorkomen dat er afwijkende prijzen en/of promoties worden waargenomen. PricingExperts en FoodPersonality aanvaarden hiervoor geen verantwoordelijkheid.