AGF Monitor week 40
AGF Monitor week 40 Shelflife

AGF Monitor week 40

Algemeen
Het prijsniveau van het AGF-mandje stijgt deze week behoorlijk. Daarbij blijft het prijsverschil tussen de duurste en goedkoopste formule stabiel (20% in week 40). Wel is Albert Heijn deze week weer wat duurder dan Plus. Daar hoort echter wel een kanttekening bij, want neem je de volume-acties (twee voor € 1,-) van AH mee, dan wordt het een ander verhaal.
Plus heeft deze week opnieuw geen promoties in de 25 AGF-hardlopers. Lidl en Jumbo hebben er ieder één, respectievelijk komkommer en broccoli. AH heeft er vijf waarvan vier ‘twee voor een euro’-aanbiedingen (komkommer, courgette, bosui en pitloze druiven) en een promotie met Galia-meloenen. De tabel met de details van alle aanbiedingen en de actuele prijzen vindt u op FP+
Disclaimer: Deze informatie wordt wekelijks met de grootste zorg samengesteld. Toch kan het voorkomen dat er afwijkende prijzen en/of promoties worden waargenomen. PricingExperts en FoodPersonality aanvaarden hiervoor geen verantwoordelijkheid.
Over Pricing Experts
PricingExperts uit Amersfoort is een gerenommeerd bureau dat sinds 2007 o.a. prijsmetingen verzorgt voor grote retailers en fabrikanten. Zo worden onder meer tweemaal per week meer dan 200 AGF-artikelen gemeten bij de grootste retailers inclusief Picnic, met (waar relevant) gewicht, land van herkomst en geldende promoties. Belangstellenden kunnen op flexibele basis hun eigen gewenste producten hieruit gerapporteerd krijgen van elke gewenste retailer.

Nieuws

Personality's

Opinie

Productnieuws

Branche & Cijfers

Vacatures

Abonneren op FoodPersonality

  • Weet wat er speelt! Ontvang een jaar lang FoodPersonality!
  • Maak nu voordelig kennis met Foodpersonality door eerst 4 nummers te ontvangen.