AGF Monitor week 42
AGF Monitor week 42 Shelflife

AGF Monitor week 42

· leestijd 1 minuut Algemeen
Drie formules slagen er deze week in het mandje met 25 AGF-hardlopers in prijs te verlagen. Dat gebeurt deels met hulp van promoties; zowaar Plus meldt zich deze week aan het actiefront waardoor het in prijs weer onder Albert Heijn duikt. AH is de enige formule waar het mandje deze week duurder is geworden. Het prijsverschil tussen de goedkoopste en duurste formule bedraagt deze week 16% en dat is een kleiner prijsverschil dan dat we de afgelopen weken hebben gezien.
We tellen deze week zeven promoties in de 25 populairste AGF-producten. Zoals gezegd doet Plus deze week ook mee. Met twee aanbiedingen: witlof en Conference-peren. Die laatste heeft ook Jumbo in de aanbieding, samen met Elstar-appelen. Albert Heijn heeft twee promoties (Sweet Eve-frambozen en komkommers; twee voor € 0,99. Lidl heeft deze week maar één promotie in de 25 AGF-hardlopers: paprikamix (stoplicht). De tabel met de details van de aanbiedingen en alle actuele prijzen vindt u op FP+
Disclaimer: Deze informatie wordt wekelijks met de grootste zorg samengesteld. Toch kan het voorkomen dat er afwijkende prijzen en/of promoties worden waargenomen. PricingExperts en FoodPersonality aanvaarden hiervoor geen verantwoordelijkheid.
Over Pricing Experts
PricingExperts uit Amersfoort is een gerenommeerd bureau dat sinds 2007 o.a. prijsmetingen verzorgt voor grote retailers en fabrikanten. Zo worden onder meer tweemaal per week meer dan 200 AGF-artikelen gemeten bij de grootste retailers inclusief Picnic, met (waar relevant) gewicht, land van herkomst en geldende promoties. Belangstellenden kunnen op flexibele basis hun eigen gewenste producten hieruit gerapporteerd krijgen van elke gewenste retailer.

Nieuws

Personality's

Opinie

Productnieuws

Branche & Cijfers

Vacatures

Abonneren op FoodPersonality

  • Weet wat er speelt! Ontvang een jaar lang FoodPersonality!
  • Maak nu voordelig kennis met Foodpersonality door eerst 4 nummers te ontvangen.