AGF Monitor week 9
AGF Monitor week 9 Shelflife

AGF Monitor week 9

Algemeen

Deze week is Albert Heijn de enige formule waar de prijs van het mandje met de 25 meest verkochte AGF-producten omlaag gaat, en flink ook. Van € 36,10 naar € 35,39, om precies te zijn. En met die € 0,71 lagere prijs komt AH nu zelfs onder het prijsniveau van Jumbo uit. Dat hebben we nog niet eerder gezien in deze rubriek. Doordat de prijzen bij Lidl maar lichtjes en bij Jumbo en Plus juist stevig stijgen, loopt het prijsverschil tussen de duurste en goedkoopste formule deze week op van 19 naar 22%.

Het flink lagere prijsniveau bij AH deze week wordt mede veroorzaakt door een zevental promoties. Daarbij loopt Lidl met vijf promoties nog aardig in de pas. Plus heeft maar twee aanbiedingen: courgette (ook in promotie bij AH en Lidl) en bospeen (ook bij AH). Bij Jumbo is alleen bloemkool in de aanbieding (ook bij Lidl en AH). De details van de promoties en alle actuele prijzen zijn weer te vinden op FP+.

Disclaimer: Deze informatie wordt wekelijks met de grootste zorg samengesteld. Toch kan het voorkomen dat er afwijkende prijzen en/of promoties worden waargenomen. Pricing Experts en FoodPersonality aanvaarden hiervoor geen verantwoordelijkheid.

Over PricingExperts
PricingExperts uit Amersfoort is een gerenommeerd bureau dat sinds 2007 o.a. prijsmetingen verzorgt voor grote retailers en fabrikanten. Zo worden onder meer tweemaal per week meer dan 200 AGF-artikelen gemeten bij de grootste retailers inclusief Picnic, met (waar relevant) gewicht, land van herkomst en geldende promoties. Belangstellenden kunnen op flexibele basis hun eigen gewenste producten hieruit gerapporteerd krijgen van elke gewenste retailer.
{jcomments off}

Nieuws

Personality's

Opinie

Productnieuws

Branche & Cijfers

Vacatures

Abonneren op FoodPersonality

  • Weet wat er speelt! Ontvang een jaar lang FoodPersonality!
  • Maak nu voordelig kennis met Foodpersonality door eerst 4 nummers te ontvangen.