Dirk verwelkomt vakantiegangers op Schiphol
Dirk verwelkomt vakantiegangers op Schiphol Shelflife

Dirk verwelkomt vakantiegangers op Schiphol

Algemeen

Gisteren verraste Dirk van den Broek terugkerende vakantiegangers op Schiphol met een volle tas boodschappen op de bagageband. Nietsvermoedende reizigers zagen, voordat hun koffers op de band verschenen, tientallen rode Dirk-tassen voorbij komen. De tassen waren gevuld met Hollandse producten, handige boodschappen voor de lekkere trek en een eerste ontbijt. Welkom thuis namens Dirk, was de boodschap.

“Vakantie vieren is fijn, terugkomen van vakantie vaak minder”, aldus Dirk in een persbericht. “Je bent moe van de reis, de bankrekening is geslonken en bij thuiskomst is de koelkast leeg. Dirk snapt dit en deed daarom alvast de boodschappen. Dus geen gehaast naar de supermarkt, maar gewoon de herkenbare rode tas van de bagageband pakken en met een relaxed gevoel naar huis. Dirk deed de boodschappen, zodat u rustig kunt landen.”

Voor bijna een derde van de vakantiegangers valt de vakantie duurder uit dan verwacht.  Je geeft nu eenmaal makkelijker geld uit op vakantie. Mensen onderschatten uitgaven vaak of budgetteren toch te krap. (bron: ‘De waarde van vakantie’ - ING Economisch Bureau - augustus 2018).

De actie van Dirk luidt als het ware de traditionele ‘terug van vakantie’-acties van supermarkten in. Albert Heijn is al begonnen met zijn Hamsterweken en meer formules zullen volgen en met extra acties klanten willen lokken.

Nieuws

Personality's

Opinie

Productnieuws

Branche & Cijfers

Vacatures

Abonneren op FoodPersonality

  • Weet wat er speelt! Ontvang een jaar lang FoodPersonality!
  • Maak nu voordelig kennis met Foodpersonality door eerst 4 nummers te ontvangen.