Jumbo introduceert ‘mannenmeters’
Jumbo introduceert ‘mannenmeters’ Shelflife

Jumbo introduceert ‘mannenmeters’

Algemeen

Jumbo is klanten die op zoek zijn naar mannencosmetica ter wille. De formule zet vanaf nu namelijk alle cosmetica voor mannen bij elkaar. Jumbo haakt hiermee aan bij de trend van toenemende aandacht voor mannenproducten. De ‘mannenmeters’ worden in alle Jumbo winkels in het land geplaatst.


Mannen gaan steeds meer specifiek voor hen bestemde cosmeticaproducten gebruiken. Daarom is het aanbod van dergelijke producten ook flink toegenomen. Jumbo wil het maken van een goede keuze gemakkelijker maken door al deze artikelen bij elkaar te plaatsen in de winkel. Bovendien past deze aanpak ook bij de beloftes die het bedrijf doet met de 7 Dagelijkse Zekerheden. Zo garandeert Jumbo dat klanten ‘vlot kunnen winkelen’ en dat ze er terecht kunnen ‘voor alle boodschappen’. Door het uitgebreide assortiment mannenproducten overzichtelijk bij elkaar te zetten, wordt daaraan extra tegemoet gekomen.

Nieuws

Personality's

Opinie

Productnieuws

Branche & Cijfers

Vacatures

Abonneren op FoodPersonality

  • Weet wat er speelt! Ontvang een jaar lang FoodPersonality!
  • Maak nu voordelig kennis met Foodpersonality door eerst 4 nummers te ontvangen.