Kameleons kijken
Kameleons kijken Shelflife

Kameleons kijken

Algemeen

Al vaker heeft FoodPersonality iets gemeld over De Kameleons, een netwerkclub voor interimmanagers in de levensmiddelensector, die gelieerd is aan dit blad. Het zijn mensen met ruime ervaring op het gebied van assortimentsmanagement, category management, inkoop en formulemanagement bij supermarktbedrijven en commercieel, sales, account, marketing, trade marketing en product management bij levensmiddelenfabrikanten.

Sinds begin deze maand is de website van De Kameleons klaar. Dat is op zichzelf niks geks, er zijn wel vaker sites klaar van netwerkgroepen in de levensmiddelensector, meer dan het karakter van een huishoudelijke mededeling hoeft dat niet te hebben. Bij De Kameleons echter zijn de leden allemaal ‘hun eigen bedrijf, hun eigen baas’ en werken zij in een ad-interimsituatie.

En daarom zijn op de site van De Kameleons ook de leden te zien. En dat is toch heel anders dan bij andere sites, waar alleen leden van de netwerkclub zelf kunnen kijken naar wie er allemaal lid is. Wie in een ‘wie-is-wie’-modus is en wil weten wie er lid van is: www.dekameleons.com. De leden melden zelf ook wat hun cv en/of loopbaan is, via een koppeling met LinkedIn.

Nieuws

Personality's

Opinie

Productnieuws

Branche & Cijfers

Vacatures

Abonneren op FoodPersonality

  • Weet wat er speelt! Ontvang een jaar lang FoodPersonality!
  • Maak nu voordelig kennis met Foodpersonality door eerst 4 nummers te ontvangen.