Afbeelding

Dekamarkt trekt stekker uit online bezorgservice

Door: Dave van Loon Nieuws

Met ingang van 2 juni stopt Dekamarkt met haar online thuisbezorgservice, zo maakt de supermarktketen vanochtend bekend. “Wij kunnen onze thuisbezorgservice niet aanbieden op een manier die past bij onze formule en onze klantbeloften”, aldus algemeen directeur Bart Oprel in een persverklaring.

Volgens Dekamarkt vereist een ‘ambitieus verbouwings- en verduurzamingsprogramma voor onze filialen’ de komende tijd alle aandacht. “We besteden daarom geen tijd aan het uitbreiden en verbeteren van de online thuisbezorgservice.”

Door de verbouwing van de winkels en de uitbreiding en verbetering van het assortiment kunnen klanten in de filialen van Dekamarkt nog beter ervaren waarom Dekamarkt de specialist is in ‘smakelijk eten’, stelt de supermarktketen.

‘Boodschappen doen in de winkels van Dekamarkt kan gezellig en uitgebreid, maar ook gemakkelijk en snel. In steeds meer winkels is het door slimme looproutes mogelijk om kort en efficiënt boodschappen te doen en zijn snelle betaaloplossingen aanwezig’, zo vervolgt de persverklaring.

Alle 113 medewerkers zijn op 16 mei persoonlijk geïnformeerd over het beëindigen van de online thuisbezorgservice en hebben een andere baan aangeboden gekregen binnen Dekamarkt. Alle klanten van de thuisbezorgservice zijn ook persoonlijk geïnformeerd en uitgenodigd om zelf te komen ervaren waarom het zo fijn is om bij Dekamarkt te winkelen.

Nieuws

Personality's

Opinie

Productnieuws

Branche & Cijfers

Vacatures

Abonneren op FoodPersonality

  • Weet wat er speelt! Ontvang een jaar lang FoodPersonality!
  • Maak nu voordelig kennis met Foodpersonality door eerst 4 nummers te ontvangen.