Vlnr: Daantje, Bianca, Edgar en Daphne
Vlnr: Daantje, Bianca, Edgar en Daphne Shelflife

Plus introduceert Daantje, Bianca, Edgar en Daphne

· leestijd 1 minuut Algemeen

caption id=”attachment_1807” align=”alignnone”Vlnr: Daantje, Bianca, Edgar en Daphne/caption

Op tweede kerstdag start Plus met een nieuwe langlopende campagne. Met deze campagne, waarin het personeel van Plus een hoofdrol krijgt, introduceert de formule ook de nieuwe pay-off ‘Plus geeft meer’. Meer aandacht, meer vers, meer duurzaam en meer voordeel wil Plus ermee communiceren.

Eric Leebeek, commercieel directeur van Plus Retail over de nieuwe campagne: “in de communicatie van Plus staat de doelstelling centraal om in 2012 de beste servicesupermarkt van Nederland te zijn. De focus ligt dan ook op persoonlijke aandacht. Leukwerkt (het nieuwe reclamebureau van Plus, red.) heeft dit voor ons vertaald in een campagne waarin vier Plus-medewerkers centraal staan: Daantje, Bianca, Edgar en Daphne. Zij zullen de komende tijd hét gezicht zijn van Plus. Dit betekent dat we ze vanaf zondag 26 december op televisie, in de folder en op alle reclamematerialen in de Plus-winkels zullen zien. Het doel is dat onze klanten de vier collega’s straks onlosmakelijk verbinden met alles waar Plus voor staat: aandacht voor de klant, vers én voordeel.”

Met de nieuwe Plus-campagne wordt ook de nieuwe pay-off gelanceerd: Plus geeft meer. Meer aandacht, meer duurzaam, meer scherpe aanbiedingen, meer onderscheidende promoties, meer biologische producten; bij Plus krijg je meer waar voor je geld, aldus Plus. De nieuwe pay-off geeft Plus volop mogelijkheden om de formule nog beter onder de aandacht te brengen bij de consument. De première van de commercial is op zondag 26 december op Nederland 1, 2, 3 en RTL 4, 5, 7 en 8.

Nieuws

Personality's

Opinie

Productnieuws

Branche & Cijfers

Vacatures

Abonneren op FoodPersonality

  • Weet wat er speelt! Ontvang een jaar lang FoodPersonality!
  • Maak nu voordelig kennis met Foodpersonality door eerst 4 nummers te ontvangen.