Rectificatie: Top-30 Toetreders
Rectificatie: Top-30 Toetreders Shelflife

Rectificatie: Top-30 Toetreders

Algemeen
In de Top-30 Toetreders, die vandaag in het decembernummer van FoodPersonality is verschenen, is een fout geslopen. De gemeten omzet van Beyond Brands, vermeld als nummer twee in de lijst van de 30 grootste nieuwe leveranciers en merken van het afgelopen jaar, blijkt te laag. Een deel van de nieuwe, onder het merk Pickwick geïntroduceerde, ice tea producten was door IRI nog niet toegerekend aan Beyond Brands als nieuwe leverancier.
De totale (gecorrigeerde) omzet (MAT 36 2016) voor Beyond Brands bedraagt: € 2.974.260,- en niet de gepubliceerde € 983.877,-. Beyond Brands staat met deze gecorrigeerde omzet nu bovenaan de lijst van 30 grootste toetreders. Johnny Doodle blijft wel het grootste nieuwe merk, maar staat met een omzet van € 1.964.963,- nu op plaats twee.
Bas Boswinkel, grondlegger van Beyond Brands, neemt het sportief op. Hij stuurde bovendstaande foto met linksboven op het white board de gecorrigeerde omzet van Beyond Brands. Op de foto zien we verder v.l.n.r. Leonie Kortleve, Bas Boswinkel en Chantal Singels. Nieuwsgierig naar Beyond Brands? Klik op de foto.

Nieuws

Personality's

Opinie

Productnieuws

Branche & Cijfers

Vacatures

Abonneren op FoodPersonality

  • Weet wat er speelt! Ontvang een jaar lang FoodPersonality!
  • Maak nu voordelig kennis met Foodpersonality door eerst 4 nummers te ontvangen.