Thuisbezorging Ekoplaza landelijk

0
Leestijd: < 1 minuut
Biologische supermarkt Ekoplaza gaat de boodschappen van klanten in samenwerking met PostNL landelijk bezorgen. Volgens Ekoplaza bezoeken dagelijks zo’n 10.000 mensen de website voor inspiratie en een verse en gevarieerd aanbod van zo’n 7.000 biologische producten. Met de landelijke bezorgservice wordt het hele assortiment nu voor iedereen bereikbaar. Ekoplaza introduceert binnenkort ook een eigen bestel-app.
De landelijke bezorgservice is opgezet in samenwerking met PostNL. Bestellingen worden ’s avonds bezorgd. Op iedere doordeweekse dag worden de boodschappen tussen 18.00 uur en 21.30 uur aan de deur bezorgd. Twee uur voor de bezorging wordt een sms naar de klant verstuurd met een aankondiging. PostNL vervoert de bestelling in speciale vershoudboxen, waarin ook de gekoelde boodschappen lange tijd op de juiste temperatuur blijven.

Erik Does, algemeen directeur Ekoplaza: “We zijn erg blij dat we met een betrouwbare onderneming als PostNL de samenwerking zijn aangegaan en op deze manier de gezonde leefstijl voor iedereen in Nederland nog toegankelijker kunnen maken.”
Carlos Mendes Aguiar, commercieel directeur PostNL Pakketten Benelux: “Steeds meer consumenten bestellen online levensmiddelen, van kruidenierswaren tot verse producten. We kijken uit naar de samenwerking met Ekoplaza. Met ons netwerk en onze speciale koelbox kunnen we alle biologische boodschappen bij de klanten van Ekoplaza landelijk thuisbezorgen.”