Nieuws

Zakelijke klant jaagt online groei aan

Steeds meer shoppers doen hun boodschappen online. Hoewel de voorspellingen van de groeicijfers verschillen, is iedereen het er over eens…

Opinie

Algoritmes, smaak en signatuur

Terug van een trip naar Kopenhagen bladerde ik in het vliegtuig door mijn notities en observaties van de afgelopen twee…

AGF Monitor week 46

Bij alle vier de formules gaat de prijs van het mandje met AGF-hardlopers deze week flink omhoog, ook omdat alle…

Guy Steffens naar L’Oréal Oostenrijk

Guy Steffens, commercieel directeur van L’Oréal Consumentenproducten in Nederland, wordt per 1 januari general manager van L’Oréal Oostenrijk. Steffens wordt…

Guy Steffens naar L’Oréal Oostenrijk

Guy Steffens, commercieel directeur van L’Oréal Consumentenproducten in Nederland, wordt per 1 januari general manager van L’Oréal Oostenrijk. Steffens wordt…

Wilthagen introduceert Zeeuwse kroepoek

Wilthagen introduceert Zeeuwse kroepoek in de varianten Noordzeegarnalen, Hollandse ui en Oosterschelde-zeewier. Kroepoek kennen we als populaire begeleider van Chinees-Indische…

Top-5 Online Introducties

We maken met onze top-5 van online introducties een sprong in de tijd; van periode zeven (vorige maand) naar periode…

Nielsen: lokale merken minder populair

Consumenten geven wereldwijd blijk van een groeiende voorkeur voor mondiale merken ten opzichte van lokaal geproduceerde producten, zo blijkt uit…